Sunday, December 21, 2008

Menghitung hari...detik demi detik..

mengapa harus macam ni yer..tapi sudah jadi lumrah duni..setiap pertemuan pasti akan menyusul perpisahan samada sementara atau untuk selamanya..
aku kini rasa tak nak balik KL, aku dah selesa disini.. hatiku sudah disini..mungkin inim perasaan biasa bagi anak ranrau seperti aku..
tapi sejujurnya aku suke tempat ni, kedai ni..orang-orang disini.. orang disini.
aku ada geng main takraw petang-petang. sempat juga main liga dengan diaorang semua Sabtu lepas..aku suka semuanya disini.
tapi..aku pelu kembali. ada perjuangan yang masih belum aku sempurnakan..
hari ni Isnin, esok Selasa, Lusa Rabu, dan Khamis mungkin hari terakhir aku disini. Apa-apa pun aku perlu tunggu Bos balik dulu. katanya esok sampailah, petang. harap-harap la..

No comments: